1 feb. 2012

Jag hade ett efterlängtat samtal häromkvällen med min kära vän Jonsson.
Länge sen vi pratade och jag hade så ont i magen när jag la på av allt skratt.
Vi pratade om gamla minnen, tjejer och givetvis en massa fotboll.
Jag funderar på om det är han jag ska ta med mig till Råsunda i Augusti.
Man måste ju gå med någon som älskar fotboll lika mycket som en själv.
Jag vet ju hur glad jag själv hade varit ifall jag skulle fått följa och titta på crossar.
Förmodligen skulle jag vara sur och muttrat att vad är här för idiot sport.
Är det ens en sport?
Ungefär som Jens tänker om fotbollen.
Han bara förstår inte, men det var ju ändå väldigt fint av han att köpa
biljetter, så snäll hade inte jag varit.
Eller jo, men endast en biljett, varsågod, love u, men bara du går själv.
Tjing tjing darling.
Så jag är kluven, men jag vill ju gå med någon som har samma passion
som jag själv har.
För man måste ju prata fotboll också!!
Ja vi får se hur det blir med det, det är ju ett tag tills dess trots allt.
Nu längtar jag till sommaren och till EM...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar