13 aug. 2015



 



 








 
Städjan
 

4 kommentarer:

  1. Åh så vackert! Ni gör så mycket kul och så härliga utflykter! Jag och sambon ska till Sälen om någon månad, han ska vara med i Country SM, jag måste försöka övertala honom till lite såna här härliga turer!

    SvaraRadera
  2. Wow, vad häftigt. Är det olika band eller spelar man enskilt?
    Det är ju väldigt enkelt men såna här turer, bara att knalla och gå.
    På tur står en resa till trollstigen i Norge, som jag länge velat göra.

    SvaraRadera
  3. Det är olika band och olika klasser, han har hoppat in som gitarrist och andre sångare i ett band som heter Vandango just för SM. Ni får åka dit och kika om ni inte har något för er! Jag åker med bara för att få lite helg borta, blir rätt låst med egen gård med hästar och så.. :) Ja Trollstigen är ju så vackert. Jag har också det på min önskelista, det och Geirangerfjorden! Norge är fantastiskt vackert!

    SvaraRadera
  4. Kan jag förstå om du har hästar att ta hand om. Skönt att ändå komma iväg och se lite annat. Hade varit kul, få se ifall jag är ledig. Nu drar jobbet igång igen nästa vecka.

    SvaraRadera